ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΣΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η Παγκόσμια Ημέρας Ψυχικής Υγείας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου με βασικό σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που άπτονται της ψυχικής υγείας.
Στο πλαίσιο υλοποίησης της ενδιαφέρουσας αυτής δράσης γύρω από την ψυχική υγεία, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 στο Γυμνάσιο Παραδεισίου σχετική εκδήλωση από τον ψυχολόγο του σχολείου Νικόλα Χατζόπουλο και την κοινωνική λειτουργό Βασιλική Νικολαΐδου, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών-τριών και εκπαιδευτικών.
Οι δύο βασικοί στόχοι που υπηρέτησε η δράση ήταν:
(α) Η προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των παιδιών και των εφήβων και
(β) Η ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας επί του θέματος του φετινού εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας: «Η ψυχική υγεία είναι οικουμενικό ανθρώπινο δικαίωμα».
Μέσα από την εμπλοκή τους τα παιδιά κατανόησαν τον όρο “ψυχική υγεία” και ενημερώθηκαν για το πως μπορεί να επιτευχθεί συναισθηματική ισορροπία. Η δράση είχε και βιωματικό χαρακτήρα, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν σε δυο δραστηριότητες που είχαν ως στόχο την αναγνώριση των συναισθημάτων.
Η Παγκόσμια Ημέρας Ψυχικής Υγείας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου με βασικό σκοπό την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα που άπτονται της ψυχικής υγείας.
Στο πλαίσιο υλοποίησης της ενδιαφέρουσας αυτής δράσης γύρω από την ψυχική υγεία, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 στο Γυμνάσιο Παραδεισίου σχετική εκδήλωση από τον ψυχολόγο του σχολείου Νικόλα Χατζόπουλο και την κοινωνική λειτουργό Βασιλική Νικολαΐδου, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών-τριών και εκπαιδευτικών.
Οι δύο βασικοί στόχοι που υπηρέτησε η δράση ήταν:
(α) Η προαγωγή της κοινωνικής και συναισθηματικής ευεξίας των παιδιών και των εφήβων και
(β) Η ευαισθητοποίηση των μελών της σχολικής κοινότητας επί του θέματος του φετινού εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας: «Η ψυχική υγεία είναι οικουμενικό ανθρώπινο δικαίωμα».
Μέσα από την εμπλοκή τους τα παιδιά κατανόησαν τον όρο “ψυχική υγεία” και ενημερώθηκαν για το πως μπορεί να επιτευχθεί συναισθηματική ισορροπία. Η δράση είχε και βιωματικό χαρακτήρα, καθώς τα παιδιά συμμετείχαν σε δυο δραστηριότητες που είχαν ως στόχο την αναγνώριση των συναισθημάτων.