Εγκληματικές παραλείψεις και σωρεία λαθών καταγράφονται στο πόρισμα της Επιτροπής εμπειρογνωμόνων που εξέτασαν το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο κόστισε τη ζωή 57 συνανθρώπων μας. Προκύπτει δε, ότι η σύγκρουση των δυο αμαξοστοιχιών, θα είχε αποφευχθεί αν λειτουργούσε το σύστημα αυτόματης προστασίας συρμού και το σύστημα επικοινωνίας GSM-R, που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ των δύο μηχανοδηγών.
Ένα σαθρό δίκτυο με τη σφραγίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που αδιαφόρησε εγκληματικά για την ασφάλεια των πολιτών και ψευδώς παρείχε τη διαβεβαίωση περί του αντιθέτου. Η απαξίωση του σιδηροδρομικού δικτύου από την κυβέρνηση, καθ' όλη τη διάρκεια της θητείας της, καταδεικνύει ένας κράτος σε πλήρη κατάρρευση. Ένα σύστημα μεταφοράς στηριγμένο σε έργα που δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ και σε εργαζόμενους που στερούνταν ειδικής εκπαίδευσης.
Μία απέλπιδα, στη συνέχεια, προσπάθεια του Κ. Μητσοτάκη, με στοχευμένα επικοινωνιακά τεχνάσματα που θα εξασφάλιζαν την ανάληψη ευθύνης της ανείπωτης τραγωδίας, μοιρασμένη σε πολλά κομμάτια του παρελθόντος, την ώρα που μοναδικός και αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο πρωθυπουργός και οι επιλογές του.
Όλα αυτά, με τις ευλογίες των ΜΜΕ και την αποφυγή προβολής των ελλείψεων και των παρατυπιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο την ώρα που καταγράφονταν και τον διαμοιρασμό των ευθυνών που βαρύνει τώρα την παρούσα κυβέρνηση που βρίσκεται στο τιμόνι της χώρας, με ηγεσίες προηγούμενων ετών.