Ela Gold: Ένας αφρώδης οίνος 23 καρατίων από την Καίρ και την εταιρία Καμπυλαυκά

Τρώγεται ο χρυσός; H απάντηση είναι ναι. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα έχει γίνει της μόδας, αφού διεθνείς σεφ προσθέτουν φύλλα χρυσού στις δημιουργίες τους. Εδώ και αρκετούς αιώνες, εξάλλου, ο χρυσός χρησιμοποιείται ευρέως στην ποτοποιία και τη ζαχαροπλαστική της Ευρώπης, ενώ ήδη από την αρχαιότητα είναι γνωστές τόσο η θεραπευτική όσο και η αντιγηραντική δράση του και γενικά οι ευεργετικές ιδιότητές του.

Στη χώρα μας μόλις κυκλοφόρησε ο πρώτος φυσικός αφρώδης οίνος με νιφάδες βρώσιμου χρυσού 23 καρατίων.

Σας φαίνεται εκκεντρικό, μια πολυτέλεια περιττή;
Ίσως, όμως είναι μια πολυτέλεια εφικτή, αν όχι για όλους τουλάχιστον για κάποιους, αφού μια φιάλη Ela Gold σε συσκευασία δώρου κοστίζει 60 ευρώ, ενώ στο εξωτερικό πωλείται 80 ευρώ. Προορίζεται άλλωστε κυρίως για εξαγωγή. Το Ela Gold δεν είναι ένα τυχαίο κρασί, αλλά ένας πολύτιμος αφρώδης οίνος που εμφιαλώθηκε στη Ρόδο, σε συνεργασία με τον ποτοποιό Βασίλη Καμπυλαυκά, αφού εμπλουτίστηκε με καθαρό χρυσό 23 καρατίων. Ένα μέρος του μάλιστα είναι εξαιρετικό κρασί της σοδειάς του 2003.

Παράγεται από σταφύλια των ποικιλιών chardonnay και αθήρι, ειδικά επιλεγμένα από αμπελώνες ελεγχόμενης παραγωγής που βρίσκονται στην περιοχή του Έμπωνα της Ρόδου και οι οποίοι ανήκουν σε παραγωγούς συνεταιριστές της ροδιακής εταιρείας Cair. Ακόμη, όπως απαιτεί η μέθοδος παρασκευής της σαμπάνιας, περιέχει μια μικρή ποσότητα λικέρ κρασιού, για την ακρίβεια λοιπόν λέγεται ποτό σαμπανιζέ με χρυσό, αφού η ονομασία “σαμπάνια” αναφέρεται αποκλειστικά στους αφρώδεις οίνους της γαλλικής Καμπανίας.

Η παραδοσιακή γαλλική μέθοδος ωρίμανσης και η διαδικασία δεύτερης ζύμωσης στη φιάλη δίνουν στο Ela Gold μια εξαιρετικά λεπτή και ιδιαίτερη γεύση, με πλούσιες φυσαλίδες και αρώματα βερίκοκου και φρεσκοψημένου μπριός που το αναδεικνύουν ως απεριτίφ, το οποίο όμως επίσης μπορεί να συνοδεύσει ευχάριστα ένα κυρίως γεύμα.

Η καινοτομία είναι διπλή για το ελληνικό κρασί που φιλοδοξεί να γίνει πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας, αφού δεν είναι μόνο ο χρυσός που το εμπλουτίζει. Η Ela Gold είναι μια μπουτίκ – εταιρεία με στόχο την παραγωγή προϊόντων για καταναλωτές, έλληνες αλλά κυρίως ξένους επισκέπτες της χώρας μας, που επιδιώκουν κάτι διαφορετικό. Ιδρυτές της είναι μια ομάδα ανθρώπων της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και της διαφήμισης που συνεργάζονται με ενθουσιασμό για την επιτυχία του νέου τους πρότζεκτ, το οποίο κατ’ αρχάς είναι η προώθηση του εκλεκτού προϊόντος κυρίως στο εξωτερικό, ενώ στα άμεσα μελλοντικά τους σχέδια υπάρχει επίσης η δημιουργία ενός ακόμη ανάλογου ποτού αλλά και γλυκών με χρυσό.

luxurynewΗ ιδέα ανήκει στη Δέσποινα Βουδούρη της εταιρείας Action Line, η οποία, αν και προέρχεται από το χώρο του μάρκετινγκ στον Τύπο, έχει πίσω της σπουδές Γεωλογίας και μάλλον δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι έκανε τη διπλωματική της εργασία στο χρυσό της Μακεδονίας απ’ όπου κατάγεται. Όλα άρχισαν στη Ρόδο “ύστερα από μια κουβέντα για την ανάπτυξη του luxury τουρισμού στη χώρα μας” και η ιδέα της παραγωγής “ενός προϊόντος καλύτερου ή ισάξιου κάποιων άλλων που κυκλοφορούν στη διεθνή αγορά”, λέει η Δέσποινα Βουδούρη, μπήκε αμέσως μπροστά με τη συνεργασία ανθρώπων με μεράκι. Ο οινολόγος και μηχανικός Αλέκος Γλυνός, διευθυντής εργοστασίου της Cair, αναζήτησε την καλύτερη πρώτη ύλη και πειραματίστηκε για καιρό με μεγάλη μυστικότητα, ο χημικός και ποτοποιός της Ρόδου Βασίλης Καμπυλαυκάς πρόσθεσε τις δικές του γνώσεις, ενώ παράλληλα οι συνεργάτες της κυρίας Βουδούρη, Έλενα Καλαντζή, Γιάννης Γούλιος, Γιώργος Τσέλης, Περικλής Ιωάννου, Νάντια Σαμαρά και Αλέξανδρος Λαμπράκης, με εμπειρία σε διαφορετικούς τομείς ο καθένας, άρχισαν να εργάζονται για την προώθησή του, διαδίδοντας ταυτόχρονα και την ιδέα ότι η “Ελλάδα μπορεί να γίνει Ambassador of Luxury and Quality, ένας πρεσβευτής πολυτέλειας και ποιότητας”.

Και φαίνεται ότι οι προσπάθειές τους άρχισαν κιόλας να αποδίδουν, αφού οι πρώτες εντυπώσεις από την παρουσίαση του πολυτελούς ελληνικού κρασιού στο εξωτερικό ήταν ενθουσιώδεις.

Πρώτοι δοκίμασαν το Ela Gold σομελιέ στο Μιλάνο που αποφάνθηκαν ότι είναι ένα πολύ καλό προϊόν και στη συνέχεια οι νικητές του Perini Navi Cup, της ρεγκάτα των superyachts που διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια στο Πόρτο Τσέρβο της Σαρδηνίας. Πρόσφατα, η επίσημη σαμπάνια του “Μaltese Falcon”, ενός από τα μεγαλύτερα ιδιωτικά ιστιοφόρα του κόσμου, την παρουσίασε μάλιστα ο ιδιοκτήτης του superyachtsworld. com στο ντεκ του πολυτελούς γιοτ.

Παράγονται 25.000 φιάλες το χρόνο και ήδη ξεκίνησε η διαδικασία παραγωγής της δεύτερης χρονιάς.

Το Ela Gold θα πωλείται σε επιλεγμένες κάβες και ήδη υπάρχει στην αγορά δύο χωρών, στην Ιταλία και το Μονακό, έπονται η Αγγλία, τα Εμιράτα, η Ρωσία και η Κίνα, όπου πρόκειται να τοποθετηθεί σε καταστήματα της Σαγκάης και του Πεκίνου.

Πηγή : tanea.gr

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

Από την Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι, εκδόθηκε η ακόλουθη...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...