ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΝΟΤΙΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ
Συγκεντρωθήκαμεσήμερα στο άγαλμα του Ανδρέα Παπανδρέου, τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, όχι μόνο για να αποτίσουμε φόρο τιμής και μνήμηςσε έναν μεγάλο πολιτικό ηγέτη, αλλά και για να ανανεώσουμε τη δέσμευσή μας στις αξίες και στους αγώνες που υπηρέτησε. Ο Ανδρέας εξέφρασε τις ελπίδες και τις διεκδικήσεις του ελληνικού λαού, έδωσε φωνή στους μη προνομιούχους, ένωσε όλους τους Έλληνες και πρωταγωνίστησε στις μεγάλες κοινωνικές και δημοκρατικές κατακτήσεις. Η παρακαταθήκη του παραμένει ζωντανή και επίκαιρη, καλώντας μας να συνεχίσουμε τον αγώνα για κοινωνική δικαιοσύνη, εθνική αξιοπρέπεια και λαϊκή κυριαρχία. Τριάντα χρόνια μετά, η μνήμη του δεν είναι απλώς ιστορία.Είναι δύναμη, έμπνευση και ευθύνη για το μέλλον.


