Στοχευμένες ενέργειες στη Γερμανική Αγορά

Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ

- Ρόδος 18/01/21

Θέμα: Στοχευμένες ενέργειες στη Γερμανική Αγορά

- Η Γερμανική αγορά είναι πολύ σημαντική για τους Ελληνικούς προορισμούς ενώ το FVW είναι το κορυφαίο media τουρισμού στη Γερμανία με ένα δίκτυο 10.000 τουριστικών γραφείων σε καθημερινή επικοινωνία με τα νέα και τις digital δράσεις του. Στοχευμένες ενέργειες φέρνουν κοντά τα ξενοδοχεία, τους προορισμούς με την αγορά σε μια δύσκολη κατάσταση αναμονής (χαμηλές πωλήσεις έως ανύπαρκτες λόγω πανδημίας), όπου η απουσία φυσικής παρουσίας σε ενέργειες μάρκετινγκ καλύπτεται με digital ενέργειες.

 

Το υβριδικό συνέδριο στο πλαίσιο του 9ου fvw workshop που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, μας έδειξε ότι η αγορά αναζητά προορισμούς για να προτείνει στους αγοραστές μόλις τα ταξίδια επιτραπούν. Καθήκον μας είναι να δίνουμε το παρών, να υπενθυμίζουμε, επικοινωνούμε, προβάλλουμε όπως κάνει εντατικά όλο αυτό το διάστημα ο ανταγωνισμός. Για το λόγο αυτό, τους προηγούμενους μήνες πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία webinars στα οποία ξενοδοχεία από Κω, Κρήτη και άλλα μέρη της Ελλάδος είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το προϊόν τους και να επικοινωνήσουν με τους συμμετέχοντες travel agents.

Παράλληλα με πολύ καλά αποτελέσματα αναπτύσσεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για προορισμούς και ξενοδοχεία (ιδίως για αλυσίδες) FVW Akademie με εκπαιδευτικά προγράμματα για την εξειδίκευση των πωλητών τουριστικών γραφείων. Έχουν διάρκεια ενός έτους, «τρέχουν» σε όλες τις συσκευές και ενισχύουν σημαντικά τις πωλήσεις.

 

Επίκαιρη και άκρως σημαντική για τη Γερμανική αγορά, η διαδικτυακή Έκθεση: FVW Travel Talk virtual counter days 2021. Θα υλοποιηθεί  11-12 Φεβρουαρίου.  Συμμετέχουν Μεσογειακοί ανταγωνιστικοί προορισμού, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιαπωνία, χώρες της Άπω Ανατολής κλπ. Συμμετέχουν ξενοδοχεία, Περιφέρειες, Δήμοι, προορισμοί, φορείς κλπ. Το κοινό είναι travel agents οι οποίοι θα επικοινωνήσουν με τους συμμετέχοντες, θα γνωρίσουν τα δυνατά πλεονεκτήματα, προτάσεις διακοπών, προσφορές, θα ανταλλάξουν κάρτες, θα συνεχίσουν την επικοινωνία μέσω της έκθεσης ακόμη και δύο εβδομάδες μετά τη λήξη τους. Στη διάρκεια της έκθεσης, φόρουμ, συνεντεύξεις και δρώμενα θα λάβουν χώρα σε εικονικό περιβάλλον.

 

Η παρουσία μας στην αγορά σε περιβάλλον μεταβαλλόμενο γίνεται διαρκής με μήνυμα ξεκάθαρο. Το fvw δίνει το βήμα με μια σειρά από ενέργειες Β2Β που φέρνουν σε επικοινωνία, με στόχο τις πωλήσεις, τους προορισμούς με το δίκτυο διανομής των τουριστικών γραφείων στη Γερμανία. Αποκλειστικός συνεργάτης είναι η Praxis Plus. Επικοινωνία, πληροφόρηση, Άντα Καραγιάννη, info@praxisplus, 6974353017.

 

 

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

  Ψευδείς χαρακτηρίζει τις δηλώσεις του Αλεξάνδρου Κολιαδη, ο  πρόεδρος του Γ´...
Την έλλειψη νεφρολόγου και κέντρου αιμοκάθαρσης στο νοσοκομείο της Καρπάθου επισημαίνει σε επιστολή...
Γνωρίζουμε τι έγινε στις δημοτικές εκλογές στο δήμο Ρόδου και πως βγήκε το αποτέλεσμα αλλά τώρα στο...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...