ΠΟΙΟI ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΚΡΕΜΑΣTHΣ¨;
-Σκιές και ερωτηματικά
-Γεννιούνται και τα έξεις ερωτηματικά .
Ερώτημα πρώτο. Τι ενέκρινε τελικά το ελεγκτικό συνέδριο με την απόφαση του, αναφέροντας έκκριση περιβαλλοντικών όρων; Δεν καλύπτεται από αυτά που υπήρχαν στον φάκελο του έργου ο κ.Φαρμακίδης;
Α όχι ,τι είναι επί πλέον που ζητά και που στην ουσία ματαιώνουν την εκτέλεση αυτού του έργου;
Eρώτημα δεύτερον ο Δήμαρχος κ.Φώτης Χατζηδιάκος που ήταν χωρικός αντιπεριφερειάρχης και προϊστάμενος των τεχνικών υπηρεσιών της περιφέρειας δεν γνώριζε για όλα αυτά ; Γιατί δεν υπερασπίζεται το έργο ;
Eρώτημα τρίτον ο Νύν περιφερειάρχης κ.Γιώργος Χατζημάρκος δεν έχει ενημερωθεί από τις υπηρεσίες της περιφέρειας ότι το έργο έχει έγκριση από το ελεγκτικό συνέδριo ;
To έργο είναι μεγάλης και ζωτικής σημασίας για τον τόπο και θα ήταν εγκληματικό ,μιας και ξεκίνησε να το ακυρώσουν κάποιες γραφειοκρατικές λεπτομέρειες
Προς τα τέλη περίπου Μαρτίου περίπου ο πρώην περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου
κ. Γιάννης Μαχαιρίδης σε ερώτηση δημοσιογράφου για το πότε θα αρχίσουν οι εργασίες κατασκευής της δεύτερης γέφυρας στην Κρεμαστή δήλωσε χαρακτηριστικά πως η σύμβαση έχει σταλεί προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
“Θα ξεκινήσει σε λίγο καιρό η κατασκευή της γέφυρας. Στην παρούσα φάση η σύμβαση είναι στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Όταν θα εγκριθεί θα γίνει η εγκατάσταση του εργολάβου και θα ξεκινήσουν οι εργασίες” Στις 20 Μαΐου 2014 υπέγραψε την σύμβαση με τον εργολάβο για την εκτέλεση του έργου «Γέφυρα Κρεμαστής», έναντι συνολικού ποσού 2.307.604,14 ευρώ. Πέντε μήνες μετά έρχεται ο κ. Νίκος Φαρμακίδης προϊστάμενος του τμήματος περιβάλλοντος και χωρικού σχεδιασμού Δωδεκανήσου με έγγραφο που μεταξύ άλλων αναφέρει :
“Η νέα γέφυρα Κρεμαστής, θεωρούμε ότι δεν διαθέτει Περιβαλλοντική Αδειοδοτηση.
Πρόβλεψη κατασκευής γέφυρας, γίνονταν στην εγκεκριμένη Μ.Π.Ε. και στην ΑΕΠΟ του έργου «λειτουργική βελτίωση Επαρχιακής Οδού, Ρόδου-Αεροδρομίου», αποτελώντας απλά, γενικό στοιχείο σχεδιασμού, μιας ευρύτερης περιοχής, εξυπηρετώντας τους σκοπούς του τότε προτεινόμενου συνολικού έργου.
Η παραπάνω γέφυρα, αποτελούσε μέρος του έργου* «βελτίωσης της Επαρχιακής οδού Ρόδου-Αεροδρομίου, μήκους 11.0 χλμ» που τελικά όμως, όπως διαφαίνεται με τα σημερινά δεδομένα δεν προβλέπεται να υλοποιηθεί. Κατά συνέπεια και για το συγκεκριμένο επί μέρους έργο (νέα γέφυρα), παύει να τεκμηριώνεται η σκοπιμότητα κατασκευής του.
Η Υπηρεσία μας δεν είναι αντίθετη για την κατασκευή της γέφυρας Κρεμαστενού ποταμού (αποτελεί νέο έργο) με την προϋπόθεση ότι αυτή θα εξυπηρετεί τόσο τις σημερινές, όσο και τις μελλοντικές ανάγκες της ευρύτερης περιοχής (σκοπιμότητα κατασκευής του έργου), λαμβάνοντας υπόψη και τον σχεδιασμό της ευρύτερης περιοχής (πχ Πολεοδομική Μελέτη Κρεμαστής, ΓΠΣ Πεταλούδων, κλπ).” Εμείς σήμερα δημοσιεύουμε την πράξη του ελεγκτικού συνεδρίου που συνεδρίασε στις 26 Μαρτίου του 2014 για να ελέγξει την νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου σύμβασης του έργου «ΓΕΦΥΡΑ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ” και την μελέτη περιβαλλοντικών όρων . Η σελίδα 3 εγράφο του ελεγκτικού συνεδρίου που δημοσιεύουμε σήμερα αναφέρει χαρακτηριστικά . «Από τον διενεργηθέντα έλεγχο των στοιχείων του φακέλου ( χρηματοδότηση ,έγκριση των οριστικών μελετών των τευχών δημοπράτησης έκκριση περιβαλλοντικών όρων ,τήρηση των κανόνων δημοσιότητας ,έλεγχος των πράξεων της διαγωνιστικής διαδικασίας και των δικαιολογητικών συμμετοχής του ανακηρυχθέντος αναδόχου ) καθώς και του σχεδίου σύμβασης του ως άνω έργου ,το κλιμάκιο δεν διαπίστωσε ουσιώδες νομικές πλημμέλειες κλπ.»
Γεννιούνται και τα έξεις ερωτηματικά .
Ερώτημα πρώτο. Τι ενέκρινε τελικά το ελεγκτικό συνέδριο με την απόφαση του, αναφέροντας έκκριση περιβαλλοντικών όρων; Δεν καλύπτεται από αυτά που υπήρχαν στον φάκελο του έργου ο κ.Φαρμακίδης;
Α όχι ,τι είναι επί πλέον που ζητά και που στην ουσία ματαιώνουν την εκτέλεση αυτού του έργου;
Eρώτημα δεύτερον ο Δήμαρχος κ.Φώτης Χατζηδιάκος που ήταν χωρικός αντιπεριφερειάρχης και προϊστάμενος των τεχνικών υπηρεσιών της περιφέρειας δεν γνώριζε για όλα αυτά ; Γιατί δεν υπερασπίζεται το έργο ;
Eρώτημα τρίτον ο Νύν περιφερειάρχης κ.Γιώργος Χατζημάρκος δεν έχει ενημερωθεί από τις υπηρεσίες της περιφέρειας ότι το έργο έχει έγκριση από το ελεγκτικό συνέδριo ;
To έργο είναι μεγάλης και ζωτικής σημασίας για τον τόπο και θα ήταν εγκληματικό ,μιας και ξεκίνησε να το ακυρώσουν κάποιες γραφειοκρατικές λεπτομέρειες
ΠΟΙΟI ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΓΕΦΥΡΑ ΚΡΕΜΑΣTHΣ¨; Σκιές και ερωτηματικά - Ρεπορτάζ από το "Βήμα της Δωδεκανήσου"





