Νεκτάριος Σαντορινιός: Δεν θα αφήσουμε τα κοράκια να αρπάξουν την περιουσία του Ελληνικού λαού

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΝΟΤ. ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ Η Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΥΠΑ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΟΥ
-Κυρίες και Κύριοι,
-Να καλωσορίσω με τη σειρά μου τους εκπροσώπους της ΟΣΥΠΑ στην περιοχή μας και ιδιαίτερα τον κ. Αλεβιζόπουλο που μας παρείχε ένα χείμαρρο στοιχείων σχετικά με τη λειτουργία και το επικείμενο ξεπούλημα των αεροδρομίων.
Μια και αναφέρθηκε ο κύριος Αλεβιζόπουλος στο πως θα φτάσει η κυβέρνηση στο μαγικό νούμερο των 50 δις που έχει βάλει στόχο για ξεπούλημα, έχω να πω ότι υπάρχουν πολλά φιλέτα που έχουν βάλει στο μάτι για ξεπούλημα από τα νησιά μας.
Όλοι γνωρίζουμε τι είναι το ΤΑΙΠΕΔ και για ποιους λόγους δημιουργήθηκε. Είναι ένα μαύρο κουτί που σκοπό έχει να ξεπουλήσει τη χώρα μας. Είναι πρωτόγνωρο για ένα οργανισμό που υποτίθεται ότι έχει δημιουργηθεί για να υπηρετήσει το δημόσιο συμφέρον να μην δημοσιεύει τα πρακτικά του και να υπάρχει απαλλαγή για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για οποιαδήποτε απόφαση πάρουν. Καταλαβαίνεται καλά τι σημαίνει αυτό.
Η λειτουργία των αεροδρομίων ιδιαίτερα της Ρόδου και τη Κω, είναι συνυφασμένη με την επιβίωση των νησιών και της οικονομίας τους. Γιατί αν δεν έρθουν οι τουρίστες στη Ρόδο, πως θα πάνε στη Σύμη, στην Τήλο ή τη Χάλκη; Με την αύξηση των τελών χρήσης και τελών υπερπτήσης θα αποθαρρυνθούν οι εταιρείες low-cost και τα charter με αποτέλεσμα τη μείωση των αφίξεων, όπως έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια στο Ελ. Βενιζέλος. Ταυτόχρονα θα αυξηθεί το κόστος των εισιτηρίων για τους κατοίκους των νησιών και αυτό φοβάμαι ότι θα συμπαρασύρει και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Για τα μικρά αεροδρόμια, αυτή η ιδιωτικοποίηση θα αποτελέσει την αρχή του τέλους. Τα μικρά αεροδρόμια της περιφέρειας μας θα ενταχθούν σε μια ΑΕ την οποία θα χρηματοδοτεί το κράτος και πολλά από αυτά θα κλείσουν. Είναι η λογική της καλής και κακής ΥΠΑ, το καλό κομμάτι το ξεπουλάνε, το κακό κομμάτι, δηλαδή το μη κερδοφόρο, το θάβουν.
Και όλα αυτά γίνονται ενώ έχουμε δίπλα μας την εμπειρία του Ελ. Βενιζέλος που είναι το δεύτερο ακριβότερο αεροδρόμιο στον κόσμο και έχει ήδη διώξει μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από την Αθήνα, στερώντας την Αθήνα από ένα μεγάλο κομμάτι του τουριστικού ρεύματος. Αναρωτιέμαι αν οι επιχειρηματίες που είναι σήμερα εδώ μέσα ανέχονται το Ελ. Βενιζέλος να μην πληρώνει 700 εκ. € ΦΠΑ, όταν αυτοί για 1000 € διώκονται καθημερινά. Μάλιστα η εταιρεία αυτή είναι μια εκ των υποψηφίων επενδυτών. Δηλαδή της χαρίσαμε 700 εκατ. € για να έρθει να αρπάξει τα αεροδρόμια μας.
Όσο για τις επενδύσεις που ήδη έχουν γίνει στα αεροδρόμια μας και μόνο για το αεροδρόμιο της Ρόδου ξεπερνούν τα 50 εκ. € τα τελευταία 10 χρόνια, θα τις δώσουμε προίκα στον επενδυτή; Και αυτός τι θα έρθει να φτιάξει το ταβάνι που στάζει; Γιατί αυτό είναι αποτέλεσμα της εσκεμμένης στρατηγικής της απαξίωσης του αεροδρομίου προκειμένου να ξεπουληθεί.
Ακούστηκε σήμερα, πως θα πρέπει η τοπική κοινωνία να συμμετέχει στη διαχείριση του αεροδρομίου. Σεβαστή σαν άποψη και φυσικά να τη συζητήσουμε. Όμως εδώ είμαστε για να αποτρέψουμε ένα έγκλημα, είμαστε εδώ για να μην αφήσουμε τα κοράκια να αρπάξουν την περιουσία του Ελληνικού λαού και σε αυτό πρέπει να επικεντρωθούμε.

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

Από την Νέμεσις – Πανελλήνια Ομοσπονδία για το περιβάλλον, τα ζώα, το κυνήγι, εκδόθηκε η ακόλουθη...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...