«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»: η καμπάνια για τον τουρισμό

Την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας, «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου», έκανε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη σήμερα το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»: η καμπάνια για τον τουρισμό Ο πελεκάνος σε μιά νέα, διαφημιστική εκδοχή, Μπορεί να πείτε, αδόκιμος τίτλος, διότι μιά χώρα χρεωμένη, με δανειστές, μνημόνιο και κοντά στο 30% ανεργία, πως μπορεί να είναι πλούσια; Ομως, όλοι λίγο - πολύ, παραδέχονται ότι πράγματι ζούμε σε μιά "πλούσια" χώρα, εφόσον εκμεταλλευτούμε καλά όσα διαθέτει τόσο η χώρα, όσο και όλοι οι Ελληνες.

Όπως εξήγησε σήμερα η υπουργός Τουρισμού, δεν είναι μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό.

Κατά την ομιλία της η Ολγα Κεφαλογιάννη εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο υπογράμμισε «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά». Επίσης ζήτησε απ όλους, κάθε ένας από το πόστο τους, να συνεισφέρουν, ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα "Ελλάδα" είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε ότι «Η εικόνα αλλάζει. Βήμα, βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε.»

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς, ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού Αναστάσιος Λιάσκος, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας και ο ηθοποιός Ρένος Χαραλαμπίδης.

Η καμπάνια βρίσκεται στα link: http://vimeo.com/69678037 και http://youtu.be/qa71fpz4i-k

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής novaspor

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

  ΩΡΟΛΟΓΙΟΝ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ MEΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ 2024 ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...