Φιλοξενία στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου "Καζούλλειο" εκπαιδευτικού από την Κροατία

Το 2ο ΓΕΛ Ρόδου «Καζούλλειο» είχε την τιμή και την ευχαρίστηση να φιλοξενήσει για δύο εβδομάδες την κα. ŽeljkaWinkler, συνάδελφο εκπαιδευτικό και συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου από την Κροατία, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus. H κα. Winkler υπήρξε παρατηρητής της διδακτικής προσέγγισης και των μεθόδων τις οποίες εφαρμόζουμε στο σχολείο μας, ενώ, παράλληλα, της δόθηκε η δυνατότητα να πραγματοποιήσει δειγματικές διδασκαλίες σε αρκετές τάξεις. Hκα. ŽeljkaWinkler συνόδευσε το σχολείο μας κατά την πραγματοποίηση εκπαιδευτικής εκδρομής στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου και στο Αρχαιολογικό Μουσείο στην Παλιά Πόλη και ενθουσιάστηκε με τον πολιτισμικό πλούτο του νησιού καθώς και με το ενδιαφέρον των παιδιών για την ιστορία και την παράδοση του τόπου μας. Την ξενάγηση των μαθητών ανέλαβαν οι καθηγητές του σχολείου μας, Τάσος Κουντούρης, φιλόλογος και διδάκτορας στην Ιστορία της Εκπαίδευσης, και Δανάη Χαραλάμπη, φιλόλογος-αρχαιολόγος. Καθόλη τη διάρκεια της παραμονής της στη Ρόδο συνεργάστηκε με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 2ου ΓΕ.Λ. για την ανάδειξη και εφαρμογή των βέλτιστων σύγχρονων διδακτικών πρακτικών και μοιράστηκε μαζί τους ιδιαίτερα ωφέλιμα στοιχεία του κροατικού εκπαιδευτικού συστήματος. Οι παρεμβάσεις της υπήρξαν ιδιαίτερα ωφέλιμες στον τομέα της αξιοποίησης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Παράλληλα, συζητήθηκε και δρομολογήθηκε η συμμετοχή του 2ου ΓΕ.Λ. σε ένα μεγάλο project για την καλλιέργεια υγιούς ιστορικής συνείδησης και την ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς με σχολεία από όλο τον κόσμο στο πλαίσιο του Erasmus. Σε μια διαρκώς εξελισσόμενη εποχή, η οποία χαρακτηρίζεται από την πολυπλοκότητα και τη ρευστότητα των πληροφοριών και των γνώσεων, το σύγχρονο σχολείο δεν μπορεί να αρκείται στις «παραδοσιακές», μονοδιάστατες εκπαιδευτικές πρακτικές. Οι διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις και προσκλήσεις δεν επιτρέπουν τον εφησυχασμό στα καθιερωμένα, αντίθετα επιβάλλουν τη συνεργασία, την εξωστρέφεια, την καινοτομία. Συναισθανόμενοι το μέγεθος της ευθύνης του σχολείου στη διαμορφωθείσα πραγματικότητα οργανώνουμε τις δράσεις μας και συνεχίζουμε απτόητοι.

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

Βασίλης Παπακωνσταντίνου Οδυσσέας Ιωάννου -Μικρές Νοθείες -Ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση...
ΣΕ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ... -Σ’ ένα νησί που είναι απόλυτα ταυτισμένο με την έννοια της φιλοξενίας...
Τα δύο πρόσωπα του ‘ΙΑΝΟΥ’: Η στάση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ για τους μειωμένου συντελεστές...
ΑΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ -Εκπλήσσομαι και απορώ. Στο μέτρο του δυνατού παρακολουθώ τα τεκταινόμενα...