Πλέγμα δράσεων της Ρόδου σε συνεργασία με τον Thomas Cook Αυστρίας

 ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΡΟΔΙΑΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΛΕΓΜΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ THOMAS COOK ΑΥΣΤΡΙΑΣ
    No. 1 – ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ FLATSCREENS 2 ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ RUEFA REISEN Η Ρόδος προέβαλλε διαφημιστικό σποτ του προορισμού, συνοδευόμενο από προσφορές της Thomas Cook, σε 50 επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία της αλυσίδας Ruefa Reisen, που έχουν στις βιτρίνες τους οθόνες flatscreen.
    No.2 – ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ 3 ΔΡΑΣΗ SALES-EXPRESS ΑΠΟ ΠΩΛΗΤΕΣ THOMAS COOK Στελέχη και συνεργάτες του Thomas Cook επισκέφτηκαν ταξιδιωτικά γραφεία, παρέχοντας πληροφορίες για τη Ρόδο με φυλλάδια και τοπικά προϊόντα του νησιού. Promotion flyer Give Aways B2B Mailing
    No.2 – Sales Blitz 4
    No.3 – B2B ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ 5 B2B ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΣΕ 1.900 ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΑ Η THOMAS COOK ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚO ΥΛΙΚO ΜEΣΩ NEWSLETTER ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟ, ΣΕ 1.900 ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ.
    No.4 – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΙΑΣ 6 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ ΤΟ ΠΛΕΓΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ BRANDING ΔΥΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΜΕ ΜΟΤΙΒΑ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ, ΑΠΟ 14.04.2014 ΚΑΙ ΓΙΑ 8 ΒΔΟΜΑΔΕΣ
    No.4 – ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ NECKERMANN ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΜΕ ΤΟ 3o ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ TRANSPORT MEDIA AWARD ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ OYTDOOR ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ. 7 Ο Neckermann Αυστρίας νικητής του τρίτου βραβείου Transport Media Award με την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια • Σπάνια μία outdoor εκστρατεία είναι τόσο «συναισθηματική» και προκλήθηκε εν μέρει από το Life Ball του 2014. Σύνθημα το «όνειρο των διακοπών» της Αυστριακής Εταιρίας Neckermann στη Ρόδο. «Θα έχει μεγάλο αντίκτυπο, είναι δημιουργικό και λαμπρό σχέδιο» λέει ο Fred Kendlbacher, Αντιπρόεδρος της Πλατφόρμας Out of Home στην Αυστρία και ένας από τους εμπνευστές των Transport Media Awards. «Με αυτό, επίσης πιστεύω ότι θα υπάρξει σταθερή αύξηση στις κρατήσεις». • Το να γίνει θεσμός το βραβείο Transport Media Award, , είναι μια πρωτοβουλία της GEWISTA και της 3M, με την υποστήριξη της buswerbung.at
    Αποδελτίωση τύπου 8
    Αποδελτίωση τύπου 9
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ ΣΕ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ THOMAS COOK ΠΡΟΣ ΡΟΔΟ 10 Surprise Wedding & Honeymoon Τι είναι πιο ρομαντικό από ένα γάμο; Ένας γάμος – έκπληξη στα 30.000 πόδια, απόλυτα διοργανωμένος από τον μέλλοντα σύζυγο. Ο Alexander, fan του Thomas Cook στο Facebook, ζήτησε σε γάμο την έκπληκτη φίλη του στην πτήση. http://www.thomascook.be Η πρωτότυπη αυτή καμπάνια με το πλέγμα δράσεων στην Αυστρία, καθώς και η αποτελεσματική συνεργασία του Thomas Cook με τη Ρόδο, οδήγησε στην παραγωγή μιας καινοτόμας διαφημιστικής ενέργειας της Μητρικής Εταιρίας Neckermann για τους γάμους στη Ρόδο.
    11 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!

Φωτογραφικό υλικό

Προτάσεις Verena

  ΩΡΟΛΟΓΙΟΝ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΑΓΙΑΣ  ΚΑΙ MEΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ 2024 ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ...
Μπορεί να κάνει σήμερα τον ανήξερο ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξης Κολιάδης όμως στην συνεδρίαση του...
Χθες ομόφωνα το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε και ζητά την μείωση των ελαφιών στη...
Αρχισαν τα...γαλλικά στο νέο δημοτικό συμβούλιο Ρόδου πολύ νωρίτερα απ ότι αναμενόταν!....Σε μια...